TikTokin hyödyntäminen urheiluseuran markkinoinnissa : case: HJK Naiset
Marchis, Jennifer (2023)
Marchis, Jennifer
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121337072
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121337072
Tiivistelmä
Sosiaalinen media on nykypäivänä yksi tärkeimmistä markkinoinninkeinoista. Sosiaalisessa mediassa julkaisut postaukset tavoittavat yleensä nopeasti suuren määrän ihmisiä. Yrityksen kannattaa hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissaan, mutta sitä varten kannattaa olla hyvä sosiaalisen median strategia suunniteltuna. Sosiaaliseen mediaan ei kannata mitä vain julkaista, vaan julkaisut kannattavat olla hyvin suunniteltuja: mikä on julkaisun tavoite, millainen julkaisu julkaistaan ja milloin se julkaistaan.
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii Helsingin Jalkapalloklubi ry. Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää miten toimeksiantaja voisi hyödyntää TikTokia parhaiten markkinoinnissaan. Työssä perehdytään TikTokin toimintatapaan, ja siihen, miten toimeksiantaja voisi mahdollisimman tehokkaasti hyödyntää alustaa markkinoinnissaan.
Opinnäytetyötä hyödyntämällä yritys voi saada hyviä vinkkejä TikTokin hyödyntämiseen markkinoinnissa. Opinnäytetyöstä selviää esimerkiksi millaista sisältöä sovelluksessa kannattaa julkaista ja kuinka usein.
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii Helsingin Jalkapalloklubi ry. Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää miten toimeksiantaja voisi hyödyntää TikTokia parhaiten markkinoinnissaan. Työssä perehdytään TikTokin toimintatapaan, ja siihen, miten toimeksiantaja voisi mahdollisimman tehokkaasti hyödyntää alustaa markkinoinnissaan.
Opinnäytetyötä hyödyntämällä yritys voi saada hyviä vinkkejä TikTokin hyödyntämiseen markkinoinnissa. Opinnäytetyöstä selviää esimerkiksi millaista sisältöä sovelluksessa kannattaa julkaista ja kuinka usein.
