Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kanta-asiakkuuden hyödyntäminen kampanjoinnissa : case Björn Borg

Torni, Venla (2023)

 
Avaa tiedosto
Torni_Venla.pdf (509.4Kt)
Lataukset: 


Torni, Venla
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121838064
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten kanta-asiakkuutta voidaan hyödyntää myymälän toiminnassa ja varsinkin kampanjoinnissa. Kanta-asiakkuus on yrityksien tärkein asiakassuhde, joka on yrityksille tavoittelemisen arvoista jokaisen asiakkaan kohdalla, koska kanta-asiakkuudet parantavat tyypillisesti yrityksen kannattavuutta. Tämän myötä kanta-asiakasmarkkinointi ja kanta-asiakkaille suunnatut kampanjat ovat hyvin tärkeitä yritykselle myynnin ja asiakasuskollisuuden kannalta.

Opinnäytetyön menetelmäksi valiutui asiakaskysely, jonka avulla pyrittiin selvittämään työn kohdeyrityksen asiakkaiden mielipiteitä nykyisestä kanta-asiakkaille suunnatusta kampanjoinnista. Kyselyn avulla haluttiin selvittää, kuinka paljon asiakkaista on jo kanta-asiakkaita ja kaipaavatko kanta-asiakkaat lisää hyötyä kanta-asiakkuudeltaan.

Kyselyn avulla selvisi, että suurin osa vastaajista oli jo kanta-asiakkaita, joten kohdeyrityksellä on jo hyvä pohja kanta-asiakkaiden kanssa. Kyselystä kuitenkin tuli esille se, että kanta-asiakkaat kaipaavat lisää hyötyä kanta-asiakkuudestaan, kuten kohdennettuja tarjouksia tai ilmaislahjoja. Näiden perusteella kohdeyrityksellä on vielä parannettavaa kanta-asiakkaille suunnatussa markkinoinnissa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste