Environment Design by using real-world location in Unity Engine
Harju, Juho (2023)
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121938393
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121938393
Tiivistelmä
Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelija Juho Harju kehitti opinnäytetyössään realistista ympäristöä käyttäen Unity game engine.
Opinnäytetyö on yhdistetty yrittäjätoimintaan, jonka tarkoituksena oli toimintatutkimuksena selvittää pelimoottorin rajat, sekä neljän pelikehittäjän kyvyt kehittää realistinen, todenmukainen suomalainen mökkiympäristö, joka myös ottaa huomioon virtuaalitodellisuuslaitteiden rajat. Level Design is a broad field of expertise. Juho Harju, a student at Jyväskylä University of Applied Sciences, developed a realistic environment using the Unity game engine for his thesis. The thesis integrates entrepreneurial activities, aiming to explore the limits of the game engine through action research. Additionally, it investigates the capabilities of four game developers to create a realistic, authentic Finnish cottage environment that also considers the limitations of virtual reality devices.
Opinnäytetyö on yhdistetty yrittäjätoimintaan, jonka tarkoituksena oli toimintatutkimuksena selvittää pelimoottorin rajat, sekä neljän pelikehittäjän kyvyt kehittää realistinen, todenmukainen suomalainen mökkiympäristö, joka myös ottaa huomioon virtuaalitodellisuuslaitteiden rajat.