Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sähköisen markkinoinnin vuosisuunnitelma : Finastor Oy

Markkanen, Janita (2023)

 
Avaa tiedosto
Markkanen_Janita.pdf (915.4Kt)
Lataukset: 


Markkanen, Janita
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121938361
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda Finastor Oy:lle markkinointisuunnitelma. Finastor on vuonna 2008 perustettu tilitoimisto. Yrityksellä ei ole ollut aiempaa markkinointisuunnitelmaa käytössään, koska yrittäjä on kokenut sen vievän liikaa aikaa muista töistä. Yritykselle laadittiin vuosikello, jotta markkinoinnista tulisi mahdollisimman tehokasta. Tavoitteena oli löytää tehokkaimmat tavat lisätä toimeksiantajan asiakaskuntaa.
Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, jolloin rakenne koostuu tietopohjasta ja toimeksiannosta. Tietopohja käsittelee markkinointia, digitaalista markkinointia sekä sen kanavia ja vuosikellon teoriaa. Tietopohjan lähteinä on käytetty markkinointiin keskittyvää kirjallisuutta ja artikkeleita.
Työn tuloksena laadittiin markkinoinnin vuosikello. Vuosikello tulee yrityksen käyttöön ja tarpeen vaatiessa he voivat sitä itse muokata ja täydentää. Vuosikelloa pystyy hyödyntämään myös tulevina vuosina. Markkinoinnin vuosikellolle pystyy lisäämään huomioita vuoden aikana, jolloin tulevina vuosina huomioiden avulla voidaan markkinointia kehittää. Sähköisen markkinoinnin vuosikello toimii yrittäjälle muistuttajana ja aktivoi markkinointia.
Pohdinnassa ja johtopäätöksissä todetaan, että markkinoinnin vuosikellon soveltuvuus yrityksen käytössä pitäisi testata käytännön kokeilussa. Vuosikelloa olisi jatkossa hyvä mitata digitaalisen markkinoinnin kanavissa tehtävien julkaisuiden tavoittavuutta. Hyödyllistä olisi, jos tavoittavuudesta kirjattaisiin huomioita. Tällöin tulevina vuosina markkinointia pystyttäisiin kehittämään.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste