Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyskysely raskaankaluston hinausyritykselle

Eskola, Hanna-Kaisa (2024)

 
Avaa tiedosto
Eskola_Hanna-Kaisa.pdf (1.315Mt)
Lataukset: 


Eskola, Hanna-Kaisa
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202401111312
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Hämeenlinnan Raskashinaus Eskola Oy:n asiakastyytyväisyyden nykyistä tilannetta kyselyn avulla sekä selvittää keinoja asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Työn toimeksiantajana toimiva Hämeenlinnan Raskashinaus Eskola Oy on pitkään alalla toiminut raskaankaluston hinauksiin erikoistunut yritys, jonka asiakkaat ovat pääsääntöisesti erikoikoisia yrityksiä.
Teoreettisessa viitekehyksessä tutustutaan kirjallisuuden avulla asiakastyytyväisyyteen, palvelun laatuun ja laadun mittaamiseen. Lisäksi tutustutaan asiakassuhteen muodostumiseen, asiakaskokemuksen tärkeyteen sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen. Tutkimus toteutettiin määrällisen eli kvantitatiivisen tutkimuksen keinoja apuna käyttäen. Tutkimus toteutettiin kyselyiden tekemiseen tarkoitetun Webropol- ohjelman ja sen eri ominaisuuksien avulla.
Tutkimuksessa esiin tulleiden tulosten perusteella voidaan todeta asiakkaiden olevan pääsääntöisesti tyytyväisiä saamiinsa palveluihin, siltä osin kuin vastauksia saatiin kerättyä. Vastauksia kyselyyn saatiin 13 kappaletta ja vastausprosentiksi 20 %.
Johtopäätökset osiossa suurimmiksi kehityskohteiksi nousivat hinausauton odotusaika sekä työturvallisuuden huomiointi hinauskeikalla. Vahvuuksina asiakkaat kokivat henkilökunnan ammattitaidon sekä tavoitettavuuden. Työn lopussa käsitellään vielä tämän työn tekijän omia näkemyksiä opinnäytetyöstä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste