Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

TikTok maksetun mainonnan työkaluna FitWood Oy:lle

Irri, Minttu (2024)

 
Avaa tiedosto
Irri_Minttu.pdf (571.8Kt)
Opinnäytetyöhön liittyvä TikTok video (1.724Mt)
Opinnäytetyöhön liittyvä TikTok video
Lataukset: 


Irri, Minttu
2024
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202401312312
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on kehittää aktiivisuutta kannustavien design-liikuntavälineitä ja lasten huonekaluja valmistavan yrityksen maksettuun mainontaan TikTok-alustalla. Opinnäytetyön on tarkoitus selvittää, millainen mainosmateriaali menestyy TikTokissa. TikTok on alusta, jossa näkyvyyttä on mahdollista saada suuria määriä ja näin vaikuttaa erilaisiin kohderyhmiin. Alusta on erityisesti viime vuosien aikana kerännyt käyttäjiä eri maista ja ikäluokista.

Työn toimeksiantajana toimii FitWood Oy. Yrityksellä on jo olemassa oleva Tik-Tok-tili, jonne julkaistaan säännöllisesti orgaanista sisältöä. Tilillä on myös aikaisemmin tehty maksettua markkinointia. Opinnäytetyön tarkoituksena on antaa esimerkki maksetusta mainonnasta, jota yritys voi jälkeen päin myös oikeasti käyttää.

Tämä toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on siis selvittää millaista yrityksen maksettu mainonta tulisi olla ja mitä mainokseen kannattaa sisällyttää. Opinnäytetyön tuloksena syntyi esimerkkimainosvideo ja siihen liitetty laskeutumissivu, Instant Page, jotka toimivat esimerkkinä maksetun mainonnan tekemiselle.

Opinnäytetyössä käsitellään kattavasti sosiaalisen median markkinointia, erityisesti markkinointia Tiktokissa sekä esitellään toimeksiantajayritys sekä heidän tarpeensa. Erityisesti opinnäytetyössä kuitenkin keskitytään siihen, millaista maksetun mainonnan sisällön tulisi olla menestyäkseen TikTokissa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste