Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Hakukoneoptimointi yrityksen työkaluna : Case Kurikan Hyväkone Oy

Myllyniemi, Nina (2014)

 
Avaa tiedosto
Myllyniemi_Nina.pdf (2.792Mt)
Lataukset: 


Myllyniemi, Nina
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014121219582
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuinka Hyväkoneen verkkosivut voidaan hakukoneoptimoinnin avulla nostaa hakukoneiden hakutuloksissa ylöspäin. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää eri keinoja verkkosivujen optimoimiseksi hakukoneystävälliseksi. Toisena tavoitteena oli perehtyä Internet-markkinointiin sekä mainonnan aloittamiseen sosiaalisessa mediassa.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään hakukoneissa, lähinnä Googlessa, tapahtuvaa markkinointia sekä Internet-markkinointia. Teoriaosuudessa käsitellään myös mainonnan aloittamista sosiaalisessa mediassa ja mitä yrityksen pitäisi tehdä, ennen kuin menee sosiaalisen median kanaviin. Lisäksi teoria käsittelee Google Analyticsin käyttöä verkkosivuilla tapahtuvan liikenteen seuraamiseen.

Opinnäytetyön kehittämishanke toteutettiin tekemällä kyselytutkimus Hyväkoneen niille asiakkaille, joiden sähköpostiosoite oli asiakastiedoissa. Kyselyllä haluttiin selvittää, mitä mieltä asiakkaat ovat Hyväkoneen nykyisistä verkkosivuista, sekä olisiko verkkokaupan avaaminen ajankohtaista yritykselle. Enemmistö kyselyyn vastanneista piti Hyväkoneen verkkosivuja tarpeeksi nykyaikaisina ja helppokäyttöisinä. Noin puolet vastaajista käyttäisi Hyväkoneen palveluja Internetissä, jos he avaisivat verkkokaupan. Kehittämishakkeen toisessa osassa opinnäytetyön kirjoittaja laati suunnitelman yrityksen verkkosivuille tehtävistä muutoksista yrityksen verkkosivujen hakukoneoptimoimiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste