Rauman Lukon asiakkaiden asiakastyytyväisyys fanituotteisiin : case: Rauman Lukko Oy
Soisalo, Laura (2024)
Soisalo, Laura
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202404288165
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202404288165
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Rauman Lukon asiakkaiden asiakastyytyväisyys nykyisiin fanituotteisiin ja samalla kysyä kehitysideoita uusille tuotteille. Työn tuloksilla Rauman Lukko tulee kehittämään fanituotteitaan.
Työn teoria osuudessa käytiin läpi urheilu kulttuuria, fanituotteita, asiakaspalvelua, asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä.
Tiedon keräämistä varten tehtiin sähköinen kyselylomake, joka julkaistiin Rauman Lukon sosiaalisessa mediassa sekä näytettiin QRC-pikakoodina Lukon kotipeleissä. Kyselyyn osallistui 389 vastaajaa. Tuloksista saatiin positiivista ja rakentavaa palautetta nykyisistä fanituotteista sekä varteen otettavia uusia ideoita. Rauman Lukon yhteyshenkilö oli erittäin tyytyväinen kerättyyn dataan ja positiivisesti yllättynyt palautteen asiallisuudesta.
Työn teoria osuudessa käytiin läpi urheilu kulttuuria, fanituotteita, asiakaspalvelua, asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä.
Tiedon keräämistä varten tehtiin sähköinen kyselylomake, joka julkaistiin Rauman Lukon sosiaalisessa mediassa sekä näytettiin QRC-pikakoodina Lukon kotipeleissä. Kyselyyn osallistui 389 vastaajaa. Tuloksista saatiin positiivista ja rakentavaa palautetta nykyisistä fanituotteista sekä varteen otettavia uusia ideoita. Rauman Lukon yhteyshenkilö oli erittäin tyytyväinen kerättyyn dataan ja positiivisesti yllättynyt palautteen asiallisuudesta.