Pienyrityksien orgaaninen markkinointi – Blogi osana yrityksen strategiaa
Laine, Erika (2024)
Laine, Erika
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024051311246
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024051311246
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tullaan luomaan pieni opus, jonka avulla pienyrityksessä olisi mahdollista kasvattaa yrityksen näkyvyyttä matalalla budjetilla.
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on hyödyttää kokemattomampaa yrittäjää ja luoda opus selkeästi silmäiltäväksi.
Opinnäytetyössä avataan keskeisempää sanastoa, joka on koottu tukemaan tekstiä. Opinnäytetyö etenee järjestyksessä ja on seurattavissa kronologisesti, jokseenkin järjestystä on mahdollista muokata ja edetä halutussa järjestyksessä.
Kirjoittamisessa on hyödynnetty pääasiassa omaa osaamista, mutta muutamaa ulkopuolista lähdettä. Tavoitteena oli antaa avaimet lähteä toteuttamaan mahdollisesti lukijalle uutta/unohdettua orgaanisen markkinoinnin väylää ja antaa avainsanoja löytääkseen omaan tilanteeseen toimivia lähteitä.
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on hyödyttää kokemattomampaa yrittäjää ja luoda opus selkeästi silmäiltäväksi.
Opinnäytetyössä avataan keskeisempää sanastoa, joka on koottu tukemaan tekstiä. Opinnäytetyö etenee järjestyksessä ja on seurattavissa kronologisesti, jokseenkin järjestystä on mahdollista muokata ja edetä halutussa järjestyksessä.
Kirjoittamisessa on hyödynnetty pääasiassa omaa osaamista, mutta muutamaa ulkopuolista lähdettä. Tavoitteena oli antaa avaimet lähteä toteuttamaan mahdollisesti lukijalle uutta/unohdettua orgaanisen markkinoinnin väylää ja antaa avainsanoja löytääkseen omaan tilanteeseen toimivia lähteitä.