Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkovalmennuksen lanseerauskampanja kuluttajalle sosiaalisessa mediassa

Rantanen, Emilia (2024)

 
Avaa tiedosto
Rantanen_Emilia.pdf (1.746Mt)
Lataukset: 


Rantanen, Emilia
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052013681
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli verkkovalmennuksen lanseerauskampanjan suunnittelu ja toteutus. Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli suunnitella ja toteuttaa lanseerauskampanja sosiaalisen median kanavissa suoraan kuluttajalle. Tämän opinnäytetyön tavoite oli kasvattaa kuluttajan tietoisuutta toimeksiantajasta sekä sen tarjoamasta Nitistä Nälkä -taitovalmennuksesta.

Työn toimeksiantajana toimi sosiaali- ja terveysalalla toimiva LivingSkills Oy. Toimeksiantaja tarjoaa yrityksille, julkiselle sektorille sekä yksityisasiakkaille taitovalmennuksia. Nitistä Nälkä -taitovalmennus on tarkoitettu rajoittavaan syömishäiriöön sairastuneelle sekä valmennus tarjoaa apua ja resursseja toipumiseen.

Työn teoriaosuuksissa käsiteltiin sosiaalisen median kampanjan suunnittelua teorian näkökulmasta. Teoriaosuudessa syvennyttiin kampanjan suunnittelun kannalta tärkeisiin aiheisiin, kuten tavoitteiden asettamiseen ja mittareihin, kohderyhmiin, sosiaalisen median kanaviin sekä sisällöntuotantoon. Työssä syvennyttiin erityisesti kohderyhmiin ja niiden määrittelyyn. Työn toiminnallisessa osuudessa toteutettiin käytännössä verkkovalmennuksen lanseerauskampanja sosiaalisessa mediassa hyödyntäen teoriaa.

Työn lopputuloksena saatiin orgaanisesti toteutettu sosiaalisen median kampanja, jonka pohjalta toimeksiantajan on mahdollista jatkaa orgaanisten sisältöjen julkaisua sosiaalisen median kanavissaan. Työn lopputuloksena toimeksiantaja voi jatkossa kohdentaa sisältöjään paremmin sekä hyödyntää sosiaalisen median alustojen omia analytiikkatyökaluja tehokkaammin. Työn lopputuloksesta voidaan myös päätellä, että maksettu mainonta, laadukkaiden ja monipuolisten sisältöjen tukena olisi mahdollistanut paljon paremman lopputuloksen kampanjalle.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste