Instagram-viestinnän kehittäminen uudelle yritykselle : oppimispäiväkirja
Hautaoja, Rosa-Maria (2024)
Hautaoja, Rosa-Maria
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052817176
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052817176
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään viestintästrategian luomista ja toteuttamista uudelle kenialaiselle kulttuurista matkailua tarjovalle yritykselle. Tekstissä pysähdytään oppimispäiväkirjan tavoin havaitsemieni Instagramviestinnän tärkeimpiin osaalueisiin ja analysoidaan käytännön työstä opittua. Opinnäytetyöprosessi on aloitettu syksyllä 2023 yrityksen perustamisesta ja sen vision määrittelystä sekä strategian luomisesta. Itse viestintä ja markkinointi Instagramissa aloitettiin maaliskuussa 2024. Projekti jatkuu myös opinnäytetyön kirjoittamisen jälkeen jatkuvasti uutta
kehittäen ja tavoitellen.
kehittäen ja tavoitellen.