Digimarkkinointisuunnitelma OP Koti Järviseutu-Suomenselkä Oy LKV:lle
Lauri, Lehtelä; Lehtelä (2024)
Lauri, Lehtelä
Lehtelä
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052918139
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052918139
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella OP Koti Järviseutu-Suomenselkä Oy LKV:lle digimarkkinointisuunnitelma. OP Koti Järviseutu-Suomenselkä Oy LKV on Järviseudun ja Suomenselän alueella toimiva kiinteistönvälitysliike. Työssä perehdytään markkinoinnin kilpailukeinoihin, brändiin sekä digimarkkinointiin ja sosiaalisen median eri kanaviin.
OP Koti Järviseutu-Suomenselkä Oy LKV:lla ei aiemmin ole ollut markkinointisuunnitelmaa. Markkinoinnin toteuttaminen on jäänyt työntekijöille vapaaehtoiseksi. Tämän digimarkkinointisuunnitelman avulla pyritään saamaan digimarkkinoinnista tehokkaampaa ja brändin mukaista.
Digimarkkinointisuunnitelmaan liittyvä tutkimus on toteutettu kvalitatiivisena eli laadullisena tutkimuksena.
OP Koti Järviseutu-Suomenselkä Oy LKV:lla ei aiemmin ole ollut markkinointisuunnitelmaa. Markkinoinnin toteuttaminen on jäänyt työntekijöille vapaaehtoiseksi. Tämän digimarkkinointisuunnitelman avulla pyritään saamaan digimarkkinoinnista tehokkaampaa ja brändin mukaista.
Digimarkkinointisuunnitelmaan liittyvä tutkimus on toteutettu kvalitatiivisena eli laadullisena tutkimuksena.