Uuden kohderyhmän kylmäkontaktointi
Turunen, Julius; Saarinen, Joonas (2024)
Turunen, Julius
Saarinen, Joonas
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024053018172
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024053018172
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä perehdytään kylmäkontaktointiin nykypäivän markkinointistrategioiden osana ja arvioidaan sen tehokkuutta ja monikanavaista lähestymistapaa erityisesti pie- nille yrityksille. Käsiteltäviin teemoihin kuuluu kylmäkontaktointimenetelmien soveltami- nen Sivulle.comin tarpeisiin, luovat kontaktointistrategiat ja asiakassuhteiden rakenta- minen digitaalisessa ympäristössä. Tutkimus tarkastelee kylmäkontaktointia kritiikin ja uusien mahdollisuuksien kautta ja pyrkii tunnistamaan tehokkaimmat menetelmät Si- vulle.comin käyttöön, unohtamatta asiakaspolkujen yksilöllisyyttä. Tutkimuskysymykset keskittyvät kylmäkontaktointimenetelmien vaikutustekijöihin, parhaiden metodien tun- nistamiseen ja monikanavaisuuden rooliin tulosten saavuttamisessa.