Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Factors Affecting Customer Satisfaction. Survey Study based on Siddalepa Ayrvedha Spa in Sri Lanka

Abeyweera, Madara Pawani (2024)

 
Avaa tiedosto
Abeyweera_Madara.pdf (963.6Kt)
Lataukset: 


Abeyweera, Madara Pawani
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024053018890
Tiivistelmä
This research project will be highly significant for marketing managers in the health and wellness industry of Sri Lanka. It will establish findings that will elucidate the significance of providing exceptional services and its impact on customer satisfaction at Siddhalepa Ayurveda Spas. The study will be significant for marketing managers in firms as it will highlight the necessity of wellness centers and spas providing high-quality services and their crucial role in enhancing customer satisfaction.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • How digitalization has affected the importance of customer loyalty and the nature of customer loyalty programs : Case Study: Developing Case Company X's customer loyalty program 

    Silvennoinen, Emma (2020)
    In recent years, digitalization has introduced significant changes and great challenges in the retail industry, making it one of the biggest game changers in the field of customer loyalty marketing. Therefore, the aim of ...
  • Customer relationship management - from potential customers to loyal customers : case: Rosso Jyväskeskus 

    Jokelainen, Anne (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010)
    This thesis was commissioned by the restaurant manager of Rosso Jyväskeskus, Ms. Tuula Aberni. The aim of the customer survey was to find out how committed the customers are to Rosso Jyväskeskus and how to develop the loyal ...
  • Customer-orientated Profitable Marketing: Turning Customer Knowledge into Customer-driven Marketing Strategy : an analytical framework 

    Do, An (2020)
    The purpose of this paper was to develop a fully-constructed analytical framework that helps businesses design a customer-orientated marketing strategy. The study looks into the dynamics between customer knowledge and the ...
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste