Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Palvelun laadun kehittäminen : case palvelupisteiden yhdistyminen, Kärkkäinen Oy

Löytynoja, Sanna (2024)

 
Avaa tiedosto
Loytynoja_Sanna.pdf (2.925Mt)
Lataukset: 


Löytynoja, Sanna
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060420611
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee Kärkkäinen Oy Ylivieskan myymälässä tehtyä palvelupisteiden yhdistymistä. Projektissa yhdistettiin infopiste ja palvelukeskus yhteiseksi kokonaisuudeksi. Palvelupisteen tarkoitus on tarjota asiakkaille samasta pisteestä muun muassa neuvontaa, tupakkatuotteiden ja veikkauspelien myyntiä, erilaisia huoltopalveluja, työkoneiden vuokrausta ja kaiverrustöitä. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää projektin onnistumista sekä mahdollisia kehityskohteita.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsittelen palvelun laadun mittaamista sekä kuinka sitä voidaan kehittää. Kerron myös mistä asiakaskokemus koostuu sekä millä käytännön toiminnalla sitä voidaan kehittää. Opinnäytetyön toiminnallisessa osuudessa toteutettiin Ylivieskan Kärkkäisen myymälässä kyselyt asiakkaille sekä palvelupisteen työntekijöille. Kyselyiden tavoitteena oli selvittää asiakkaiden ja työntekijöiden kokema asiakaspalvelun laatu palvelupisteiden yhdistymisen jälkeen. Molempiin kyselyihin kerättiin vastauksia viikon ajan. Asiakaskyselyssä vastauksia saatiin 37 kappaletta ja työntekijäkyselyssä 11 kappaletta.

Kyselyssä saatiin selville, että asiakkaat ovat tyytyväisiä palvelupisteellä saamaansa palveluun ja suosittelisivat sitä muille. Opinnäytetyön tuloksia on tarkoitus käyttää tulevaisuudessa yhdistetyn palvelupisteen palvelun laadun parantamiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste