Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Kuluttajien informoinnin rooli EU:n vihreän siirtymän tavoitteissa

Lappalainen, Oskari (2024)

 
Avaa tiedosto
Lappalainen.pdf (549.5Kt)
Lataukset: 


Lappalainen, Oskari
Tietojohtaminen ry
2024
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024100876545
Tiivistelmä
Erilaiset direktiivit, joilla pyritään vaikuttamaan kuluttajien käyttäytymiseen ovat yksi työkalu EU:n
työkalupakissa. Usein direktiivit mielletään kielloiksi, mutta niihin sisältyy myös hienovaraisempia
keinoja markkinoiden ohjaamiseen. EU on pyrkinyt tuomaan tiettyihin tuotteisiin uutta informaatiosisältöä, mutta toisaalta myös kieltämään epämääräisiä ja virheellisiä väittämiä koskien tuotteita. Auttaako tiedon saaminen kuluttajia toimimaan tavoitteiden suuntaisesti?
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste