Henkilöbrändin merkitys frisbeegolfin sponsorihankinnassa
Aalto, Joonas (2024)
Aalto, Joonas
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024102526824
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024102526824
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää frisbeegolfpelaajan henkilöbrändin merkitystä sponsorihankinnassa. Työssä kartoitettiin frisbeegolfin liiketoimintamalleja, sponsorointia ja henkilöbrändiä.
Opinnäytetyö rakentui teoreettiseen tietopohjaan ja haastatteluun. Haastattelussa oli frisbeegolfammattilainen, jolla on paljon kokemuksia sponsorihankinnasta sekä henkilöbrändin kasvattamisesta. Haastattelussa oli tuloksena nykypäiväinen näkemys frisbeegolfpelaajan henkilö-brändäyksestä ja sponsoreiden hankinnasta.
Sponsorointi on tärkeä osa frisbeegolfpelaajan uralla ja menestyksen kannalta. Menestyäkseen, frisbeegolfpelaajan on käytettävä paljon aikaa harjoittelemiseen, joten sponsoreiden tuki auttaa pelaajaa saamaan tuloja. Hyvin rakennettu henkilöbrändi auttaa sponsorihankinnassa.
Opinnäytetyö rakentui teoreettiseen tietopohjaan ja haastatteluun. Haastattelussa oli frisbeegolfammattilainen, jolla on paljon kokemuksia sponsorihankinnasta sekä henkilöbrändin kasvattamisesta. Haastattelussa oli tuloksena nykypäiväinen näkemys frisbeegolfpelaajan henkilö-brändäyksestä ja sponsoreiden hankinnasta.
Sponsorointi on tärkeä osa frisbeegolfpelaajan uralla ja menestyksen kannalta. Menestyäkseen, frisbeegolfpelaajan on käytettävä paljon aikaa harjoittelemiseen, joten sponsoreiden tuki auttaa pelaajaa saamaan tuloja. Hyvin rakennettu henkilöbrändi auttaa sponsorihankinnassa.