Toiminnan kehittäminen asiakkailta kerättyä dataa hyödyntäen
Tervamäki, Riku (2024)
Tervamäki, Riku
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024102826904
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024102826904
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä selvitettiin, miten Satasairaalan toimintaa pystytään parantamaan hyödyntämällä chat-keskustelun dataa, mikä on kerätty Satasairaala.fi sivuston chat-palvelusta.
Opinnäytetyössä käydään läpi erilaisia chat-palveluita, joita on saatavilla yritysten käyttöön sekä niiden hyödystä asiakaspalvelun parantamiseen. Chat-keskustelun data on kerätty tietyltä ajankohdalta ja ne tullaan ryhmittelemään ja käsittelemään.
Datan avulla pystytään tarkastelemaan, mitä asiakkaat haluavat tietää nopeasti chat-palvelun avulla. Datan avulla pystytään toimittamaan Satasairaalle kehitysideoita heidän chat-palvelunsa parantamiseen ja mahdollisen automaation suunniteluun.
Opinnäytetyössä käydään läpi erilaisia chat-palveluita, joita on saatavilla yritysten käyttöön sekä niiden hyödystä asiakaspalvelun parantamiseen. Chat-keskustelun data on kerätty tietyltä ajankohdalta ja ne tullaan ryhmittelemään ja käsittelemään.
Datan avulla pystytään tarkastelemaan, mitä asiakkaat haluavat tietää nopeasti chat-palvelun avulla. Datan avulla pystytään toimittamaan Satasairaalle kehitysideoita heidän chat-palvelunsa parantamiseen ja mahdollisen automaation suunniteluun.