Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digimarkkinoinnin suunnitelma metalliteollisuuden yritykselle

Muteli, Miisa (2024)

 
Avaa tiedosto
Muteli_Miisa.pdf (1.835Mt)
Lataukset: 


Muteli, Miisa
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024111428265
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa toimeksiantajayrityksen messutapahtuman digimarkkinointia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin, ja toisena tavoitteena perehtyä valittuihin digimarkkinoinnin keinoihin. Kolmantena tavoitteena oli laatia toimeksiantajan messutapahtumalle digimarkkinoinnin suunnitelma, jota yritys voisi hyödyntää myös tulevaisuudessa. Neljäntenä tavoitteena oli osallistua digimarkkinoinnin toteutukseen ja sisällöntuotantoon messuilla.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin ja erilaisiin työkaluihin, jotka tukevat suunnitteluprosessia. Lisäksi työssä perehdytään digimarkkinoinnin keinoihin.
Opinnäytetyön empiriaosuudessa käsitellään toimeksiantajayritykselle laadittua digimarkkinoinnin suunnitelmaa ja suunnitelman toteutusta. Digimarkkinoinnin keinoiksi valikoituivat verkkosivut ja sosiaalinen media. Digimarkkinointisuunnitelma laadittiin hyvissä ajoin ennen messuja, ja se jaksotettiin toimenpiteisiin ennen messuja, messujen aikana, ja messujen jälkeen. Suunnitelman toteutukseen osallistuivat toimeksiantajayrityksen markkinointivastaava ja opinnäytetyön tekijä.
Opinnäytetyön salaisena liitteenä on digimarkkinoinnin toimenpidesuunnitelma.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste