Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Strengthening the brand identity of Jaloviina in Finland

Kocevska, Ana (2024)

 
Avaa tiedosto
Kocevska_Ana.pdf (696.3Kt)
Lataukset: 


Kocevska, Ana
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024112630206
Tiivistelmä
This thesis examines the potential for Jaloviina, a spirit drink from Finland, to enhance its brand identity and elevate recognition among young adults within the Finnish demographic. Employing a qualitative analysis, the research explores the perceptions, behaviors, and motivations of young consumers, assessing the cultural importance of the brand and the obstacles it faces in adjusting to contemporary market trends.

Interviews with young adult consumers highlight the appreciation of Jaloviina's resilient cultural heritage and its attachment to Finnish tradition; however, the perceived image is often outdated and at odds with today's preferences for lighter and more versatile products.

The study emphasizes the need for Jaloviina to balance its real, traditional identity with strategies that make it more attractive to younger consumers, from product development through online marketing to interactive experiences. The analysis indicates that while Jaloviina's history represents an asset, its market positioning could be furthered by an adaption of modern branding practices without losing its core cultural spirit. This provides a set of recommendations on how Jaloviina can reinvent itself to maintain relevance in the face of an increasingly shifting consumer environment.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste