Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tunnettuustutkimus Power Finland Oy:n kanta-asiakasjärjestelmä MyPowerista

Peltotupa, Jimi (2024)

 
Avaa tiedosto
Peltotupa_Jimi.pdf (704.9Kt)
Lataukset: 


Peltotupa, Jimi
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024112830915
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Power Finland Oy kanta-asiakasohjelma MyPowerin tunnettuutta, käyttöä ja asiakaskokemuksia. Tutkimuksessa kartoitettiin, kuinka laajasti ohjelma tunnetaan, mitkä sen tarjoamista eduista kiinnostavat asiakkaita ja miten ohjelmaa voidaan kehittää vastaamaan paremmin asiakkaiden odotuksia.

Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena Webropol verkkokyselyn avulla. Kyselyä jaettiin sosiaalisen median kanavissa sekä Power Seinäjoen myymälässä, ja siihen vastasi 152 henkilöä. Aineisto analysoitiin numeerisesti, ja tulokset esitettiin kuvaajien avulla. Tutkimuksessa selvitettiin vastaajien taustatiedot, heidän tietonsa ja kokemuksensa MyPower-ohjelmasta sekä heidän halukkuutensa suositella ohjelmaa muille.

Tulokset osoittivat, että MyPower-ohjelman tunnettuus on hyvällä tasolla mutta
parannettavaa löytyy erityisesti ohjelman markkinoinnissa ja viestinnässä. Myymälät ja Powerin verkkosivut olivat merkittävimpiä tiedonlähteitä ohjelmasta. Asiakkaat arvostivat erityisesti henkilökohtaisia bonuksia ja tuotteiden takuutietojen hallintaa mutta toivoivat myös uusia ominaisuuksia, kuten nopeampaa bonusten kertymistä ja henkilökohtaisia tarjouksia. Asiakastyytyväisyys ja suositteluhalukkuus olivat kohtalaisella tasolla, ja avoimissa vastauksissa esitettiin konkreettisia kehitysehdotuksia ohjelman parantamiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste