Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkokaupan lanseeraussuunnitelma

Saarijärvi, Aapo (2024)

 
Avaa tiedosto
Saarijarvi_Aapo.pdf (482.4Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Saarijärvi, Aapo
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024120432992
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia verkkokaupan lanseeraussuunnitelma toimeksiantajalle, joka on ostanut verkkokaupan liiketoiminnan. Verkkokaupan liiketoimintaa pyritään jatkamaan sekä tuotevalikoimaa laajentamaan. Suunnitelman tarkoituksena on tukea verkkokaupan markkinoille tuloa rajallisilla resursseilla ja kartoittaa kohderyhmät, kysyntä sekä markkinointikeinot, jotka mahdollistavat verkkokaupan tunnettuuden kasvattamisen sekä kannattavuuden.
Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa hyödynnetään kirjallisiin lähteisiin perustuvaa teoriaa verkkokaupan lanseerauksesta ja markkinoinnista sekä käytännön toimia suunnitelman tueksi. Teoria on keskittynyt lanseerauksen vaiheisiin sekä kustannustehokkaiden markkinointikeinojen määrittelyyn. Työn toiminnallinen osuus pohjautuu yrityksen sisäisistä ja ulkoisista lähtökohdista tehtyyn SWOT-analyysiin, joka kuvaa kaupan vahvuuksia, heikkouksia, mahdollisuuksia ja uhkia. Teorian ja lähtökohtien määrittely ohjaa verkkokaupan lanseerauksen strategisia ratkaisuja.
Lanseeraussuunnitelmassa esitellään aikataulutettu suunnitelma verkkokaupan julkaisuun ja markkinointiin. Lisäksi suunnitelmassa esitellään keinoja kustannustehokkaaseen markkinointiin, kuten hakukoneoptimointiin, sosiaaliseen mediaan sekä suosittelumarkkinointiin.
Toiminnallinen osio opinnäytetyöstä on salattu, koska se sisältää liike- ja ammattisalaisuuksia.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste