Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Enhancing Brand Image Through Sustainable Business Practices : How to integrate and market sustainability : A case study of Pointman OY

Totte, Moberg (2024)

 
Avaa tiedosto
Totte Moberg Thesis 2024 3.pdf (344.6Kt)
Lataukset: 


Totte, Moberg
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024120633563
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on analysoida ja tutkia kestävyyden, brändikuvan ja markkinoinnin keskeisiä käsitteitä ja teorioita, joiden pohjalta luodaan käytännöllisiä suosituksia Pointman OY:n kestävyyden ja markkinoinnin kehittämiseksi, sekä brändikuvan vahvistamiseksi. Hyödyntämällä erilaisia tutkimusmenetelmiä, kuten haastatteluja, vertailuanalyysiä ja strategista analyysiä, tutkimus nostaa esiin mahdollisia haasteita ja mahdollisuuksia, joita pieni yritys, kuten Pointman OY, voi kohdata poreallas- ja vesiliukumäki alalla. Haastattelut toteutettiin kohdeyrityksen toimitusjohtajan, tuotanto- ja suunnittelupäällikön sekä kestävyyden ulkopuolisen asiantuntijan kanssa.
Opinnäytetyö koostuu kuudesta pääosasta: johdanto, teoreettinen viitekehys, tutkimusmenetelmät, tulokset, suositukset ja johtopäätökset. Työ tarjoaa taustatiedot, keskeisen teorian ja tutkimuksen, jotka ovat tarpeen suositusten muodostamiseksi kohdeyritykselle kestävien käytäntöjen tehokkaaseen integrointiin heidän toimintaansa ja markkinointiinsa. Tutkimuksen perusteella resurssien puute voi muodostaa haasteita kestävien käytäntöjen integroimisessa Pointman OY:n toimintaan, kun taas selkeän suunnitelman muodostaminen ja yritykselle parhaiten soveltuvien kestävien käytäntöjen omaksuminen voivat luoda Pointman OY:lle uusia mahdollisuuksia.
 
This thesis aims to analyse and examine different key concepts and theories on sustainability, brand image, and marketing in order to form actionable recommendations for Pointman OY, to improve their sustainability and marketing efforts to boost brand image. The study outlines possible challenges and opportunities that a small company like Pointman OY can face in the jacuzzi and waterslide industry by using various research methods, such as: interviews, benchmarking, and strategic analysis. The interviews were conducted with the case company’s CEO, production and design manager, as well as an external expert on sustainability.
The thesis includes six main sections: introduction, theoretical framework, methodology, results, recommendations, and conclusions. The thesis provides the background information, relevant theory, and research that is necessary to form recommendations for the case company on how to effectively implement sustainability initiatives into their operations and marketing. The research reveals that factors such as the lack of resources could bring challenges to Pointman OYs integration of sustainability practices, while forming a clear plan and adopting sustainability practices that best fit the case company, providing Pointman OY with opportunities.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste