Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Mediatuotantopalvelun markkinointiviestintäsuunnitelma

Huppunen, Niklas (2024)

Avaa tiedosto
Huppunen_Niklas.pdf (1.683Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Huppunen, Niklas
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121134686
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää luovan alan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli laatia luovan alan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma seuraavalle vuodelle.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään markkinointiviestinnän suunnitteluprosessia ja sen eri vaiheita. Suunnitteluprosessin vaiheita ovat tilanneanalyysi, kohderyhmien, tavoitteiden ja budjetin määrittely, markkinointiviestinnän eri keinojen valinta sekä näiden organisointi ja aikatauluttaminen sekä seuranta ja arviointi. Suunnitteluprosessin lisäksi opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään tarkemmin valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin.
Opinnäytetyössä suunniteltiin markkinointiviestintäsuunnitelma luovan alan yritykselle hyödyntäen opinnäytetyön teoriaosuutta. Toimivan markkinointiviestinnän luomiseksi vertailtiin muiden alan toimijoiden markkinointiviestintää sekä analysoitiin toimeksiantajayrityksen nykytilannetta. Markkinointiviestinnän keinoiksi valittiin sosiaalisen median kanavat TikTok, Instagram, Facebook, YouTube ja yritysblogi. Muita valittuja markkinointiviestinnän keinoja olivat henkilökohtainen myyntityö, verkkosivut sekä hakukonemarkkinointi. Markkinointiviestinnän toteuttamiseksi toimeksiantajayritykselle luotiin markkinoinnin myös vuosikello.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste