Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma kotileipomolle Kakkuja kuvitelmista

Latva-Ranto, Elina (2024)

 
Avaa tiedosto
Latva-Ranto_Elina.pdf (1.524Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Latva-Ranto, Elina
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121435881
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella toimeksiantajayrityksen, Kakkuja Kuvitelmista -kotileipomon markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän valittuihin keinoihin. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma toimeksiantajayritykselle.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Suunnitteluprosessin vaiheisiin kuuluvat tilanneanalyysi, tavoitteiden, kohderyhmien ja budjetin määrittely, markkinointiviestinnän keinojen valinta, organisointi ja aikataulutus sekä seuranta ja arviointi. Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään myös niihin markkinointiviestinnän keinoihin, jotka valittiin toimeksiantajayritykselle parhaiten soveltuviksi.
Opinnäytetyön teoriaosuuden pohjalta toimeksiantajayritykselle suunniteltiin markkinointiviestintäsuunnitelma, joka toimii pohjana tulevaisuuden markkinointiviestinnässä. Markkinointiviestinnän rakentamiseen haettiin toimivia tapoja vertailemalla valittujen kilpailijoiden nykytilaa markkinointiviestinnän näkökulmasta. Markkinointikeinoiksi valittiin sosiaalisen median kanavat Instagram, Facebook ja TikTok sekä niihin liittyvä vaikuttajamarkkinointi. Keinoiksi valikoituivat myös verkkosivut, hakukonemarkkinointi, mainonta ja myynninedistäminen. Markkinointiviestinnän suunnittelun tueksi laadittiin myös aikataulutettu vuosikello.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste