Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Customer experience in value-based selling : sales force´s perceptions

Kananen, Hannu (2024)

 
Avaa tiedosto
Kananen_Hannu.pdf (718.3Kt)
Lataukset: 


Kananen, Hannu
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121636208
Tiivistelmä
This thesis investigates the unique characteristics of customer experience within business-to-business (B2B) transactions. The theoretical framework delves into the concepts of value and customer experience, their complexities, and intersections in the context of value-based selling. The theoretical framework aims to promote the case organization’s understanding of customer experience and its potential to develop business in value-based selling.

The empirical part of this research was conducted through a field study. Ten B2B sales professionals participated in a workshop, where they responded to a survey and participated in a brainstorming session in small groups. The aim of the empirical research was to identify the sales professionals´ personal perceptions on customer experience and its importance in the context of value-based selling.

This research contributes to the case organization’s ability to differentiate itself and enhance business outcomes through a comprehensive understanding of the nature of customer experience in value-based selling. By acquiring this insight, the case company can make informed strategic decisions for better management of customer experience.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste