Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma kohdeyritykselle

Salvola, Onni (2025)

 
Avaa tiedosto
Salvola_Onni.pdf (1003.Kt)
Lataukset: 


Salvola, Onni
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202501282014
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma pienelle rakennusalan yritykselle Tmi Jari M Hämäläiselle. Markkinointisuunnitelman keskeisenä tavoitteena oli tutkia Tmi Jari M Hämäläisen nykytilannetta ja selvittää kuinka markkinointia pystytään kehittämään. Opinnäytetyössä selvitetään mikä on tehokkain tapa markkinoida ottaen nykytilanteen huomioon ja kuinka nykyinen maailmantilanne vaikuttaa pienen rakennusalan yrityksen liiketoimintaan.

Opinnäytetyö etenee johdannaisesti teoria osiosta toiminnalliseen osioon. Teoria osiossa avaan käsitteet, sekä avaan miksi ne ovat olennaisia tässä opinnäytetyössä. Toiminnallinen osio on tehty hyödyntäen teoriapohjaa ja sen tavoitteena on muodostaa realistinen suunnitelma sekä kehitysidea Tmi Jari M Hämäläiselle. Markkinointisuunnitelma koostuu asiakaskyselystä sekä analyyseista minkä tulosten perusteella päädyin tekemään kehitysideana verkkosivut toimeksiantajan toiveiden mukaisesti. Verkkosivut tein hyödyntäen asiakaspalautteita, analyyseja sekä omia ajatuksiani siitä mikä olisi tärkeintä pienelle rakennusalan yritykselle. Verkkosivujen tarkoituksena oli mahdollistaa Tmi Jari M Hämäläiselle täysin uusi markkinointi vaihtoehto.

Opinnäytetyön merkitys Tmi Jari M Hämäläiselle voi olla erittäin iso ja opinnäytetyö voi mahdollistaa yrityksen kehittymisen erittäin kilpaillulla toimialueella. Opinnäytetyöstä voi myös havaita nykyiset markkinoinnin puutteet ja kuinka niihin tulisi suhtautua. Opinnäytetyössä korostettiin myös digitaalisen markkinoinnin merkitystä nykyisessä maailmantilanteessa, jossa perinteiset markkinoinnin keinot eivät ole niin tehokkaita. Uskon, että tämä opinnäytetyö auttaa Tmi Jari M Hämäläistä kehittämään yrityksen liiketoimintaa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste