Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

An outlook towards the mobile marketing

Linden, Vilma (2015)

 
Avaa tiedosto
Vilma_Linden.pdf (934.8Kt)
Lataukset: 


Linden, Vilma
Turun ammattikorkeakoulu
2015
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201503102945
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee mobiilimarkkinointia luoden yleiskatsauksen siihen liittyvistä trendeistä ja teorioista. Opinnäytetyö on kirjoitettu yritysten näkökulmasta sekä se ei ole erikoistunut mihinkään toimialaan.

Tutkimusmenetelmäksi valittiin kvalitatiivinen tutkimus mikä soveltuu hyvin tähän opinnytetyön aiheeseen, koska se on joustava menetelmä jolla voidaan ilmaista edemmän. Opinnäytetyöhän haastateltiin kolme asiantuntijaa jotka jakoivat mielipiteitään aiheesta.

Tutkimuksen tavoitteeksi oli määritelty havainnollistaa erilaisia mobiilimarkkinoinninkeinoja joita käytetään tällä hetkellä, mobiilimarkkinoinnin merkitys sekä yleisiä trendeja jotka vaikuttavat mobiilimarkkinoinnin kehittymiseen.

Mobiilimarkkinointi on melko uusi aihe ja siksi vanhoja markkinoinnin teorioita on tutkimuksessa mukautettu. On tärkeää tarkastella kuluttajien ostopäätösprosessia tarkemmin, koska asiakkaat voivat seurata prosessia kaikkialla ja aina internetyhteyden ansiosta.

Tutkimuksen tulokset osoittavat, että ”Big Data”- sekä ”Internet of Things”- trendit vaikuttavat matkapuhelinmarkkinointiin. Lisäksi markkinoijat käyttää monikanavaista markkinointia lisätäkseen brändin pääomaan ja kohdentaakseen asiakasryhmiä paremmin. Lisäksi eri mobiilimarkkinoinninkeinot esitellään.

Mobile markkinointi on tärkeä osa yritysten markkinointistrategiaa, koska se voi tukea muita kanavia ja sen tärkein ominaisuus on sen liikkuvuus.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste