Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Customers and competitors in a new service generation process

Pajarinen, Katri (2015)

 
Avaa tiedosto
Pajarinen_Katri.pdf (930.7Kt)
Lataukset: 


Pajarinen, Katri
Saimaan ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201503113015
Tiivistelmä
The objective of this study was to find out how well customer involvement and competitor benchmarking can be used as an idea generation method in the new service development process of the case company. The study was completed as a company assignment and therefore the company information, methodology and the results of the survey were declared confidential.

The theoretical framework of this Master’s thesis consists of three phenomena. First the new service development theory and the idea generation stage of the process are studied. Secondly the benchmarking and customer involvement are studied and discussed as a part of the new service development.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste