Verkkosivuston orgaanisen liikenteen kasvattaminen YouTube-optimoinnin avulla
Peltonen, Eemeli (2024)
Peltonen, Eemeli
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202503275142
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202503275142
Tiivistelmä
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee verkkosivuston orgaanisen liikenteen kasvattamista YouTube-optimoinnin avulla. Työssä tarkastellaan YouTube-optimointia prosessina ja analysoidaan optimoinnista saatavia tuloksia.
Opinnäytetyön on tarkoitus vastata kysymykseen ’’Kannattaako yrityksen optimoida YouTube-videonsa?’’
Työssä käsitellään keskeisimmät työvaiheet, jotka liittyvät YouTube-optimointiin ja verkkosivuston orgaanisen liikenteen kehitykseen YouTube-optimoinnin avulla. Opinnäytetyö koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä osassa käydään läpi optimointiprosessi ja toisessa analysoidaan optimoinnista saadut tulokset.
Opinnäytetyön tuloksista voidaan tehdä johtopäätös, että yrityksen kannattaa optimoida YouTube-videonsa ja upottaa optimoitu video verkkosivuilleen. YouTube-optimoinnilla voidaan kasvattaa verkkosivun orgaanista näkyvyyttä ja liikennettä pienellä työmäärällä.
Opinnäytetyön on tarkoitus vastata kysymykseen ’’Kannattaako yrityksen optimoida YouTube-videonsa?’’
Työssä käsitellään keskeisimmät työvaiheet, jotka liittyvät YouTube-optimointiin ja verkkosivuston orgaanisen liikenteen kehitykseen YouTube-optimoinnin avulla. Opinnäytetyö koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä osassa käydään läpi optimointiprosessi ja toisessa analysoidaan optimoinnista saadut tulokset.
Opinnäytetyön tuloksista voidaan tehdä johtopäätös, että yrityksen kannattaa optimoida YouTube-videonsa ja upottaa optimoitu video verkkosivuilleen. YouTube-optimoinnilla voidaan kasvattaa verkkosivun orgaanista näkyvyyttä ja liikennettä pienellä työmäärällä.