Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digimarkkinoinnin suunnitelma sosiaalisen median valmennusyritykselle

Ropponen, Sonja (2025)

 
Avaa tiedosto
Ropponen_Sonja.pdf (5.794Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Ropponen, Sonja
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202504247493
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kohdeyrityksen digimarkkinointia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä digimarkkinoinnin suunnitteluprosessiin. Toisena tavoitteena oli perehtyä valittuihin digimarkkinoinnin keinoihin. Kolmantena tavoitteena oli luoda yrityksen tavoitteita tukeva digimarkkinoinnin suunnitelma, jota yritys voi hyödyntää monipuolisesti markkinoinnissaan.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään digimarkkinoinnin suunnitteluprosessiin.
Suunnitteluprosessin eri vaiheita ovat tilanneanalyysi, tavoitteiden asettaminen, kohderyhmien ja budjetin määrittely, digimarkkinoinnin keinojen valinta, organisointi ja aikataulutus sekä seuranta ja arviointi. Teoriaosuudessa käsitellään myös digimarkkinoinnin keinoista valittuja sosiaalisen median kanavia, webinaareja, verkkosivuja ja sähköpostimarkkinointia.

Kohdeyrityksen digimarkkinoinnin suunnitelman laatiminen aloitettiin kartoittamalla yrityksen digimarkkinoinnin nykytilaa sekä tekemällä valittujen kilpailijoiden digimarkkinoinnin analyysia. Näiden tietojen pohjalta digimarkkinoinnin keinoiksi valittiin yritykselle merkityksellisemmät. Digimarkkinoinnin keinoiksi valikoitui sosiaalisen median kanavat, Instagram, Facebook, TikTok, YouTube sekä LinkedIn. Muita valittuja keinoja ovat vaikuttajamarkkinointi, webinaarit, verkkosivut sekä sähköpostimarkkinointi.

Digimarkkinoinnin suunnitelman tueksi luotiin markkinoinnin vuosikello, joka on työn salaisena liitteenä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste