Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sosiaalisen median kampanjasuunnitelma

Borgenström-Enbom, Marjut (2025)

 
Avaa tiedosto
Borgenstrom-Enbom_Marjut.pdf (2.584Mt)
Lataukset: 


Borgenström-Enbom, Marjut
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202505048893
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sosiaalisen median kampanjaa ja sosiaalisen median kampanjan suunnittelua. Tavoitteena oli kehittää sosiaalisen median kampanjasuunnitelma toimeksiantajalle. Toimeksiantajana toimi urheiluseura, joka tarjoaa kilpa- ja kuntonyrkkeilytoimintaa nuorille ja aikuisille.

Kehittämistyön tuloksena syntyi konkreettinen kampanjasuunnitelma, joka
mahdollistaa kohdennetun ja johdonmukaisen sisältömarkkinoinnin toteuttamisen seuran nykyisissä sosiaalisen median kanavissa. Opinnäytetyössä keskityttiin strategisen kampanjasuunnitelman kehittämiseen ja luomiseen, joten varsinainen toteutus jäi toimeksiantajalle myöhemmin toteutettavaksi.

Kehittämistyön apuna kerättiin empiiristä tietoa eri lähteistä. Tietoa käsiteltiin
benchmarking-menetelmällä eli vertailuanalyysin avulla. Menetelmä valittiin
sen vuoksi, koska sen avulla pystyttiin tunnistamaan toimialan parhaita käytäntöjä ja soveltamaan niitä toimeksiantajan tarpeisiin. Tämä mahdollisti tehokkaan ja käytännönläheisen kampanjamallin luomisen.

Liitteenä on kehittämistyönä syntynyt sosiaalisen median kampanjasuunnitelma, jonka avulla seura voi toteuttaa sosiaalisen median markkinointia. Kampanjasuunnitelma laadittiin siten, että se voidaan toteuttaa nollan euron budjetilla, eli suunnitelmassa ei hyödynnetä maksullisia mainosvaihtoehtoja. Suunnitelma on erityisesti kohdennettu tukemaan kuntonyrkkeilyn alkeiskurssien markkinointia, mutta sen rakenne ja periaatteet ovat sovellettavissa myös muihin seuran markkinointitarpeisiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste