Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus ja sisäisen palvelukehitysprojektin kehittäminen

Partanen, Jenna (2025)

Avaa tiedosto
Partanen_Jenna.pdf (1.426Mt)
Lataukset: 


Partanen, Jenna
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025050910336
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää City-Labin asiakastyytyväisyyden nykytila, tunnistaa palveluiden kehityskohteita, sekä viedä eteenpäin yrityksen arvolupausta. Työ sai alkunsa tarpeesta kehittää palveluita entistäkin asiakaslähtöisemmiksi. Nykyisessä palvelukeskeisessä liiketoimintaympäristössä tyytyväisyys on keskeinen menestystekijä, jonka kautta voidaan vahvistaa asiakasuskollisuutta, kilpailukykyä ja mainetta.

Tutkimus toteutettiin käyttämällä Webropol-alustaa asiakastyytyväisyys- ja My City-Lab -kyselyihin, sekä tekemällä arvolupaukseen liittyviä haastatteluja. Tulokset analysoitiin Excelin avulla. Teoreettinen osuus käsitteli asiakastyytyväisyyttä, asiakaskokemusta, arvolupausta sekä kyselytutkimuksen toteutusta ja luotettavuutta. Näiden tietojen avulla saatiin luotettava pohja tulosten arvioimiselle ja johtopäätöksille.

Tulosten perusteella City-Labin asiakkaat ovat pääosin erittäin tyytyväisiä yrityksen palveluihin. Kehityskohteiksi tunnistettiin esimerkiksi palveluiden sähköistäminen ja tilausprosessin sujuvoittaminen entisestään. Tutkimus antoi arvolupauksen kehittämistä varten tarkkaa tietoa asiakkaiden työnkuvista, haasteista ja tarpeista. Työ saavutti tavoitteensa ja tarjosi yritykselle arvokasta tietoa asiakastyytyväisyydestä sekä tukevan pohjan arvolupauksen jatkokehitykselle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste