Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Viestintästrategia ja asiantuntijaviestintä, sosiaalisen median tuomat mahdollisuudet - Case Prizztech Oy

Kujanpää, Katri (2015)

Avaa tiedosto
Kujanpaa_Katri.pdf (1.391Mt)
Lataukset: 


Kujanpää, Katri
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2015
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504073971
Tiivistelmä
Kehittämistyön tavoitteena oli kuvata sosiaalisen median tuomaa muutosta ja mahdollisuuksia organisaatioiden viestintästrategiaan ja strategiseen viestintään asiantuntijuuden kautta.

Case-organisaation osalta tavoitteena oli tehdä kehittämissuunnitelma siitä, miten julkisomisteinen yhtiö voi omassa viestinnässään hyödyntää sosiaalista mediaa tehokkaammin omien strategisten tavoitteidensa vahvistamiseen.

Kehittämistehtävän ytimessä oli asiantuntijuuden ja osaamisen kautta tehtävä viestintä. Tätä lähestyttiin henkilöstökyselyn kautta tavoitteena saada selville nykytila ja tulevaisuuden näkymät sosiaalisen median käytössä.

Tutkimuksen teoriaosuudessa keskityttiin viestinnän strategisiin linjauksiin, sosiaaliseen mediaan ja sen tuomiin muutoksiin viestinnän maailmassa. Tutkimuksellisessa osuudessa käytiin läpi Prizztech Oy:n viestintästrategia, sosiaalisen median käytännöt, haastateltiin yrityksen johtoa, tehtiin taustakysely neljän julkisen organisaation viestintäpäällikölle sekä sähköpostikysely yhtiön henkilökunnalle.

Johtopäätöksenä todettiin, että asiantuntijaviestinnässä varovaisuus leimaa sosiaalisen median hyötykäyttöä eikä sen mahdollisuuksia omaan työhön tunnisteta. Case-organisaatiolle tehtiin suunnitelma siitä, miten asiantuntijaviestintää sosiaalisen median palveluissa kehitetään nopeasti ja olemassa olevien välineiden avulla.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste