Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisten palveluiden tarve asiakkaiden ja sote-alan digitalisaation näkökulmasta

Hirvelä, Marilyn (2025)

Avaa tiedosto
Hirvela_Marilyn.pdf (552.5Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Hirvelä, Marilyn
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060219046
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni tietoperusta käsittelee digitalisaatiota sote-alalla. Opinnäytetyöni tietoperusta on koottu digitalisaatiosta, digitaalisista palvelumuodoista, osallisuudesta, digiosallisuudesta ja tuettu asuminen -palvelun palvelusta.

Opinnäytetyöni tavoitteena on tukea työelämän kehittymistä ja tuottaa tuettu asuminen -palvelulle asiakaslähtöisesti konkreettista tietoa asiakkaiden näkemyksistä digitaalisen palvelun lisäämisen tarpeellisuudesta. Lisäksi opinnäytetyöni tavoitteena on tuottaa ajankohtaista tietoa digitalisaatiosta ja digitaalisten palveluiden kehityksestä sote-alalla.

Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää määrällisen tutkimusmenetelmän ja teemoittelun avulla tuettu asuminen -palvelun asiakkaiden näkemyksiä digitaalisen palvelun lisäämisestä nykyiseen palveluun.

Tutkimuksessani käytin kyselymenetelmää. Tutkimustulosten keräämiseen on käytetty kyselylomaketta ja tutkimustulokset on analysoitu määrällisesti teemoittelun avulla selkeiden vastausten saamiseksi.

Kyselyn tuloksista ilmeni, että vaikka kaikki vastaajat ovat vähintäänkin tyytyväisiä nykyiseen palveluun, niin suurin osa koki, että palveluita voitaisiin kehittää. Tutkimukseni johtopäätöksenä voin todeta, että digitaalisen palvelun lisääminen tukisi asiakkaiden tarpeita ja se samalla lisäisi palvelun saatavuutta ja saavutettavuutta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste