Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

MyyntiAkatemian brändikäsikirja

Pudas, Olivia (2025)

 
Avaa tiedosto
Pudas_Olivia.pdf (614.6Kt)
Lataukset: 


Pudas, Olivia
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060921825
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa Turun ammattikorkeakoulun MyyntiAkatemialle brändikäsikirja, joka auttaa brändin yhtenäistämisessä sekä viestinnän selkeyttämisessä. MyyntiAkatemialla ei ollut aikaisemmin käytössään yhtenäistä brändiopasta, joten tarve brändikäsikirjalle oli selkeä. Brändikäsikirja toteutettiin, jotta MyyntiAkatemian viestintä ja toiminta olisi johdonmukaista sekä tunnistettavaa sen jäsenille sekä sidosryhmille.

Opinnäytetyön toteuttamisessa hyödynnettiin erityisesti brändiin liittyvää kirjallisuutta, haastattelun tuloksia sekä henkilökohtaista aiheeseen liittyvää tietotaitoa. Näiden pohjalta toteutettiin brändikäsikirjan sisällöt, jotka sisältävät muun muassa MyyntiAkatemian visuaalisen identiteetin ja brändin ydinelementit sekä käytännönläheisiä ohjeita yhtenäisen brändin saavuttamiseksi.

Työn teoriaosuudessa käsitellään brändin rakentamisen periaatteita ja käydään läpi brändikäsikirjan eri elementit, jotka toimivat pohjana brändikäsikirjan luomiselle. Tämän jälkeen siirrytään itse brändikäsikirjan luomiseen, joka alkaa haastatteluaineiston esittelyllä, joka tukee brändikäsikirjan toteuttamista. Lopuksi käsitellään MyyntiAkatemian brändikäsikirjan konkreettinen luomisprosessi, jossa käsitellään rajaukset ja keskeiset päätökset. Opinnäytetyö oli toiminnallinen, sillä sen tuotoksena syntyi konkreettinen brändikäsikirja.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste