Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus : asiakastyytyväisyys Teamprint Biitsi

Mannström, Sebastian (2025)

 
Avaa tiedosto
Mannstrom_Sebastian.pdf (1.712Mt)
Lataukset: 


Mannström, Sebastian
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025061022068
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantajan toimi Teamprint Biitsi. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja selvittää yrityksen asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksella pyrittiin myös selvittämään mahdollisia kehityskohteita.

Koska yritykselle ei ole aikaisemmin tehty tutkimusta asiakastyytyväisyydestä, oli tutkimus ajankohtainen. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena tutkimuksena, jossa käytettiin asiakastyytyväisyys ky- selylomaketta pohjana tiedonkeruulle. Tutkimusongelmaksi valikoitui, asiakastyytyväisyyden selvit- täminen aina varaus hetkestä itse pelikokemukseen. Tämän ohella tavoite oli saada palautetta ja kehi- tysehdotuksia nykyisiltä asiakkailta.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa tarkastellaan asiakastyytyväisyyden johtamista sekä asiakassuhteiden johtamista. Teoria osassa perehdytään enemmän mitä asiakastyytyväisyystyö on, sekä miten asiakas- tyytyväisyyttä selvitetään. Asiakkuuksienhallinta, niiden tavoitteet, elinkaari, tavoitteet ja seuranta ovat muita asioita, joita käsitellään teoria osassa.

Tutkimustulosten perusteella voidaan todeta, että asiakkaat ovat suurimmaksi osaksi tyytyväisiä yri- tyksen tarjoamiin palveluihin. Tulosten perusteella erityisesti pelikokemus kentällä, viihtyvyys sekä aukioloajat olivat asioita, johon asiakkaat olivat erityisen tyytyväisiä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste