Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointitutkimus : Demeca Oy

Linna, Jenny (2015)

 
Avaa tiedosto
Linna_Jenny.pdf (812.3Kt)
Lataukset: 


Linna, Jenny
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504244925
Tiivistelmä
Maatalouden toimialalla on ollut viime vuosina epävakautta. Maidon hinnanlasku ja viljan hintojen heiluminen ovat saaneet maatalousyrittäjät pohtimaan tuotannollisia investointejaan.
Maataloustekniikkaa valmistava, haapavetinen Demeca Oy halusi selvittää markkinointitutkimuksen avulla tunnettavuutta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa, maatalousyrittäjien investointihalukkuutta maataloustekniikkaan sekä kiinnostusta lannanpoistopalvelun ostamiseen. Tavoitteena oli myös saada kehitysehdotuksia ja tunnettavuutta yritykselle, sekä uusia ideoita markkinointiin ja myyntiin.
Työn teoriaosuus keskittyy markkinointiin ja asiakassuhdemarkkinointiin sekä markkinointitutkimuksen perusteisiin.
Puhelimitse tehtyyn tutkimukseen osallistui 26 maatalousyrittäjää eri puolilta Suomea. Haastattelut tehtiin keväällä 2014.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste