Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma Sinun Tähtes Oy:lle

Isoniemi, Maria (2025)

 
Avaa tiedosto
Isoniemi_Maria.pdf (764.2Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Isoniemi, Maria
2025
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025110427026
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Sinun Tähtes Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli laatia
toimeksiantajayritykselle markkinointiviestintäsuunnitelma.

Toisessa luvussa käydään läpi markkinointiviestinnän suunnittelun vaiheet:
tilanneanalyysi, markkinointiviestinnän tavoitteiden määrittely, kohderyhmien määrittely,
budjetin määrittely, markkinointiviestinnän keinojen valinta, organisointi ja aikataulutus sekä seuranta. Kolmannessa luvussa pureudutaan tarkemmin valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin, jotka koetaan keskeisimmiksi toimeksiantajayrityksen
kannalta.

Empiriaosuus eli neljännen luvun toimeksiantajayrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
nojaa toisessa ja kolmannessa luvussa esiteltyyn teoriaan. Markkinointiviestintäsuunnitelmaan sisältyy vuosisuunnitelma, jonka tarkoituksena on
helpottaa markkinointiviestinnän organisointia ja budjetointia. Vuosisuunnitelmassa näkyy kullakin ajanjaksolla käytettävät markkinointiviestintäkeinot. Lisäksi neljännessä luvussa analysoidaan toimeksiantajayrityksen nykytilaa ja kilpailijoita. Toimeksiantajayrityksen markkinointiviestintäkeinoiksi valikoituivat tiedotus- ja suhdetoiminta, henkilökohtainen myyntityö, verkkosivut, hakukonemarkkinointi, sosiaalinen media ja mainonta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste