Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Yritys- ja henkilöbrändin rakentaminen : visuaalisen identiteetin ja sisällöntuotannon rooli brändäyksessä

Limnell, Veera; Mäki-Kuusela, Minna (2025)

 
Avaa tiedosto
Limnell_Maki-Kuusela.pdf (12.04Mt)
Maki-Kuusela_Limnell_brandikirja.pdf (8.296Mt)
Lataukset: 


Limnell, Veera
Mäki-Kuusela, Minna
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025112429306
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on rakentaa yritykselle selkeä ja vahva brändi, joka tukee sen liiketoimintaa, näkyvyyttä ja kasvua. Työssä keskitytään yritysbrändin ja henki-löbrändin merkitykseen sekä siihen, miten niiden avulla voidaan luoda johdonmukainen ja erottuva yrityskuva. Työssä suunniteltiin ja toteutettiin yrityksellemme käytännönlähei-siä työkaluja: brändikirja, markkinoinnin vuosikello sekä sosiaalisen median pohjat.
Brändikirja kokoaa yhteen yrityksen visuaalisen identiteetin keskeiset elementit, kuten logon, värimaailman, typografian ja kuvamaailman. Sen tavoitteena on varmistaa, että yrityksen viestintä ja markkinointi ovat yhtenäisiä kaikissa kanavissa. Markkinoinnin vuo-sikello tarjoaa rakenteen ja suunnitelman markkinointitoimenpiteiden aikatauluttami-seen, ja sosiaalisen median pohjat auttavat yritystä tuottamaan visuaalisesti yhtenäistä sisältöä eri alustoille.
Työn teoriaosuudessa tarkastellaan brändin rakentamisen periaatteita, visuaalisen iden-titeetin merkitystä sekä henkilöbrändin roolia osana yritysbrändiä. Opinnäytetyö tarjoaa yrityksellemme konkreettisia työkaluja ja ohjeita brändin kehittämiseen, markkinoinnin suunnitteluun ja yrityksen näkyvyyden vahvistamiseen ja digitaalisten kanavien tehok-kaampaan hyödyntämiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste