Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

How to reach more target customers by search engine optimization (SEO) and search engine advertising (SEA) : Case: Clean Solutions Finland Kb

Kaukoranta, Minttu (2015)

 
Avaa tiedosto
Thesis 2015_Minttu Kaukoranta.pdf (990.5Kt)
Lataukset: 


Kaukoranta, Minttu
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505015658
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, kuinka kohdeyritys Clean Solutions Finland Kb voi käyttää nettimarkkinoinnin kahta osa-aluetta, hakukoneoptimointia (SEO) ja hakukonemainontaa (SEA) verkkokaupan kohdeasiakasryhmän parempaan tavoittamiseen. Tutkimusmenetelmänä on käytetty tapaustutkimusmenetelmää, jossa yhdistyvät kvalitatiiviset menetelmät haastattelu sekä havainnointi.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käydään läpi aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja otetaan selvää hakukonemarkkinoinnin (SEM) eri tekniikoista. Empiirisessä osuudessa yhdistetään kirjallisuudesta kerätyt tiedot tapaustutkimuksessa kerättyyn aineistoon tutkimustulosten rakentamiseksi. Tulokset esitetään suositusten muodossa, jotta ne ovat paremmin kohdeyrityksen käytettävissä. Koska Google on käytetyin hakukone Suomessa, suositukset pätevät ainoastaan Googleen.

Tutkimuksen tulokset osoittavat, että pääasiakasryhmän tavoittaminen hakukonemarkkinoinnilla vaatii monentyyppisiä toimenpiteitä. Hakukoneoptimoinnissa päätekniikat on jaettu sivun sisäisiin ja ulkopuolisiin optimointikeinoihin. Avainsanojen määrittely nousi tutkimuksen mukaan tärkeimmäksi tekijäksi hakukoneoptimoinnissa. Hakukonemainonta puolestaan edellyttää Googlen oman työkalun, Google AdWordsin hallintaa. Tutkimuksen tulokset kappaleessa esitetään, kuinka tätä työkalua voidaan hyödyntää asiakkaiden tavoittamiseksi hakukone Googlen kautta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste