Asiakaspalautteen kerääminen Rovaniemen Teatterissa
Sääskilahti, Venla; Sääskilahti, Venla Maria Susanna (2025)
Sääskilahti, Venla
Sääskilahti, Venla Maria Susanna
2025
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025120432674
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025120432674
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Rovaniemen Teatterin asiakaspalautteiden keräämisen ja hyödyntämisen nykytila. Tämän pohjalta tulisi saada aikaan toimiva malli, jota toimeksiantaja, Rovaniemen Teatteri voi jatkossa hyödyntää ja jalostaa asiakaspalautteen keräämisessä.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käytiin läpi asiakastyytyväisyyttä, asiakaspalautteen tärkeyttä liiketoiminnalle sekä käydään läpi yleisesti sitä, mistä tarve tutkimukselle kumpuaa. Opinnäytetyö laadittiin luotettavien lähteiden, haastattelujen sekä havainnoinnin avulla.
Opinnäytetyössä selvisi asiakaspalvelujärjestelmän toimivuus sekä se, kuinka sen kanssa tulevaisuudessa kannattaa toimia. Asiakkaille annetaan jatkossa enemmän mahdollisuuksia ja selkeämpiä kehotuksia asiakaspalautteen antamiselle.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käytiin läpi asiakastyytyväisyyttä, asiakaspalautteen tärkeyttä liiketoiminnalle sekä käydään läpi yleisesti sitä, mistä tarve tutkimukselle kumpuaa. Opinnäytetyö laadittiin luotettavien lähteiden, haastattelujen sekä havainnoinnin avulla.
Opinnäytetyössä selvisi asiakaspalvelujärjestelmän toimivuus sekä se, kuinka sen kanssa tulevaisuudessa kannattaa toimia. Asiakkaille annetaan jatkossa enemmän mahdollisuuksia ja selkeämpiä kehotuksia asiakaspalautteen antamiselle.