Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

VIP CUSTOMER SATISFACTION AND THE CUSTOMERS´ WILLINGNESS TO RECOMMEND THE EVENT : NESTE OIL RALLY FINLAND 2013

Kinnunen, Henri; Paldanius, Kimmo (2014)

 
Avaa tiedosto
Oppari_Kinnun_Paldanius_Viimeisin23-6.pdf (824.6Kt)
Lataukset: 


Kinnunen, Henri
Paldanius, Kimmo
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505086874
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuinka tyytyväisiä Neste Oil Rally Finlandin VIP-asiakkaat olivat tapahtumaan ja kuinka halukkaita he olivat suosittelemaan tapahtumaa muille. Tutkimuksessa selvitettiin myös, kuinka tyytyväisiä asiakkaat olivat VIP-tapahtuman eri osa-alueisiin.
Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisin tutkimusmenetelmin. Tutkimuksen tiedonkeruu suoritettiin Neste Oil Rally Finlandin VIP-alueilla 31.7. – 3.8.2013. Kyselytutkimukseen vastasi yhteensä 170 VIP-asiakasta. Tietoa kerättiin useilla VIP-alueilla iPad-tableteilla ja paperisilla kyselylomakkeilla.
Tutkimuksessa vastaajat on ryhmitelty seitsemään eri ryhmään luotettavien tulosten saamiseksi. Vastaajaryhmät olivat: kaikki vastaajat, miehet, naiset, ensikertalaiset, rallifanit, kutsujat sekä kutsutut. Tulosten perusteella VIP-asiakkaat olivat erittäin tyytyväisiä tapahtumaan sekä erittäin halukkaita suosittelemaan VIP-tapahtumaa muille. Tulosten mukaan VIP-asiakkaat olivat tyytyväisimpiä työntekijöiden palveluhalukkuuteen, VIP-alueen siisteyteen sekä työntekijöiden ammattitaitoon koko tapahtuman osalta.
Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa tärkeää tietoa Neste Oil Rally Finlandin järjestäjälle AKK Motorsport Oy:lle tapahtuman jatkokehittämistä varten. Tutkimuksesta selviää ne VIP-tapahtuman osa-alueet, joita VIP-asiakkaat saattavat pitää heikkoutena. VIP-asiakkaiden mielestä puutteita ilmeni WC-tiloissa, VIP-alueen ohjelmassa sekä mahdollisuudesta kommunikoida muiden VIP-vieraiden kanssa, jonka vuoksi niiden kehittäminen tulevaisuudessa tulisi ottaa huomioon.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste