Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brändin vahvistaminen : Jalokivigalleria

Westerlund, Henriikka (2015)

Avaa tiedosto
Opinnaytetyo.pdf (390.3Kt)
Lataukset: 


Westerlund, Henriikka
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505188560
Tiivistelmä
Brändin merkitys kasvaa jatkuvasti kiristyvässä markkinakilpailussa, mistä johtuen brändin hiominen ja brändimielikuvan pitäminen ajan tasalla on äärettömän tärkeää. Globalisaatio on yhtenä syynä sille, miksi Suomessakin yritykset tulevat tarvitsemaan brändiin perehtymistä ja puuttumaan jo varhaisessa vaiheessa sen epäkohtiin. Opinnäytetyössäni perehdyn yleisesti brändiin ja annan omia ehdotuksiani Jalokivigallerialle brändin vahvistamiseksi. Opinnäytetyöni on ehdotelman tyyppinen kokonaisuus, jonka tavoitteena on auttaa Jalokivigalleriaa eteenpäin muutosprosessissaan sekä luoda yleiskatsaus brändin vahvistamisesta. Työssäni keskityn brändin vahvistamiseen käyttäen niin lähdekirjallisuutta kuin havainnointia. Tavoitteena on, että Jalokivigalleria pystyy hyödyntämään opinnäytetyöni sisältöä ja käyttämään ehdottamiani asioita brändin vahvistamiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste