Brändin vahvistaminen : Jalokivigalleria
Westerlund, Henriikka (2015)
Westerlund, Henriikka
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505188560
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505188560
Tiivistelmä
Brändin merkitys kasvaa jatkuvasti kiristyvässä markkinakilpailussa, mistä johtuen brändin hiominen ja brändimielikuvan pitäminen ajan tasalla on äärettömän tärkeää. Globalisaatio on yhtenä syynä sille, miksi Suomessakin yritykset tulevat tarvitsemaan brändiin perehtymistä ja puuttumaan jo varhaisessa vaiheessa sen epäkohtiin. Opinnäytetyössäni perehdyn yleisesti brändiin ja annan omia ehdotuksiani Jalokivigallerialle brändin vahvistamiseksi. Opinnäytetyöni on ehdotelman tyyppinen kokonaisuus, jonka tavoitteena on auttaa Jalokivigalleriaa eteenpäin muutosprosessissaan sekä luoda yleiskatsaus brändin vahvistamisesta. Työssäni keskityn brändin vahvistamiseen käyttäen niin lähdekirjallisuutta kuin havainnointia. Tavoitteena on, että Jalokivigalleria pystyy hyödyntämään opinnäytetyöni sisältöä ja käyttämään ehdottamiani asioita brändin vahvistamiseksi.