Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Instagram -kuvapalvelun käytön tehostaminen SBS Discovery Mediassa

Suomalainen, Roosa (2015)

 
Avaa tiedosto
ONT ROOSA SUOMALAINEN VALMIS pdf.pdf (808.7Kt)
Lataukset: 


Suomalainen, Roosa
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201505259948
Tiivistelmä
Nykyään erilaiset sosiaalisen median kanavat kehittyvät ja leviävät nopeasti ihmisten käyttöön. Yksi näistä uudenlaisista sosiaalisen median kanavista on Instagram, joka on räjähdysmäisesti kasvanut ja edelleen kehittyvä, visuaalinen ja moderni sosiaalisen median kanava. Yrityksille ehdottoman tärkeää onkin olla mukana uusissa tuulissa ja juuri siellä, missä kuluttajatkin ovat.

Opinnäytetyön tarkoituksena on pohtia, miten Instagram-kuvapalvelun käyttöä voisi tehostaa erityisesti TV- ja radiomarkkinoinnissa SBS Discovery Mediassa. Keskityn opinnäytetyössä käsittelemään erityisesti Instagramin käyttöä suomalaisten kanavien osalta, kuten TV5:n, Kutosen, Radio Cityn ja The Voicen käyttöä.

Opinnäytetyössä esitellään toimeksiantaja SBS Discovery Media, johon kuuluvat suomalaiset tv- ja radiokanavat TV5, Kutonen, Frii, Iskelmä, Radio City, The Voice ja Radio Pooki. Lisäksi SBS Discovery Mediaan kuuluvat ulkomaalaiset maksukanavat, mutta niitä ei käsitellä työssä. Työn tietoperustassa kerrotaan sosiaalisen median roolista markkinointiviestinnässä ja myös integroituneessa markkinoinnissa sekä kerrotaan tarkemmin, mikä on Instagram ja miksi yritysten kannattaisi käyttää sitä.

Työ on laadullinen tutkimus, jossa esitellään vinkkejä ja esimerkkejä Instagramin tehokkaaseen yrityskäyttöön asiantuntijahaastatteluiden, kirjallisuuden ja benchmarking-havainnoinnin pohjalta. Keskeisimpinä johtopäätöksinä olivat lopulta suunnitelmallisuus sen monissa eri muodoissa, käytön aktiivisuus, sisällön laatu sekä heittäytyminen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste