Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Miten hyvän myyjän ominaisuudet näkyvät palveluneuvojan työssä

Parkkonen, Vilma (2015)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Opinnaytetyo_Vilma Parkkonen.pdf (739.1Kt)
Lataukset: 


Parkkonen, Vilma
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015052710552
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee palveluneuvojan työnkuvaa Nordea Pankki Suomi Oyj:ssä, teoriaa myyntiprosessista ja palvelukokemuksen tuottamisesta asiakkaalle. Työssä pohditaan omaa kehitystä asiakaspalvelijasta myyjäksi, ja analysoidaan DiSC-testin tulosten perusteella kirjoittajan omaa myyntihenkisyyttä työssä pankissa. Opinnäytetyön tarkoitus on avata tekijän lisäksi lukijan ajatusmaailmaa siitä, kuinka myyntiprosessin noudattamisen lisäksi on tärkeää tuottaa erinomaisia palvelukokemuksia myynnin syntymisen edistämiseksi.

Opinnäytetyötä ei ole toteutettu toimeksiantona kenellekään, vaan teorian lisäksi on pohdittu omaa kehittymistä myyjäksi töissä koulun ohella. Opinnäytetyö on toteutettu suhteellisen lyhyessä ajassa, eikä tekstissä ole syvennytty minkään tietyn ongelman ratkaisemiseen kovinkaan paljon.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste