Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kiinteistöhoidon palvelusopimus : Tilaajan materiaali

Vestman, Katriina (2015)

 
Avaa tiedosto
Vestman_Katriina.pdf (503.8Kt)
Lataukset: 


Vestman, Katriina
Tampereen ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015052911329
Tiivistelmä
Kotkan Isännöintipalvelu Oy on kotkalainen ISA-auktorisoitu isännöintitoimisto, joka on vuosittaisilla teemoilla pyrkinyt parantamaan asiakaspalveluaan. Toimeksiantajana Kotkan Isännöintipalvelu Oy asetti tavoitteeksi parantaa asiakaspalvelua ja kehittää valmiuksia auttaa asiakasta solmimaan tarpeisiinsa sopiva kiinteistöhoidon palveluso-pimus, joka täyttää vähintään KiinteistöRYL 2009 eli Kiinteistöpalveluiden yleiset laatuvaatimukset ja helpottaa sopimusaikaista työn valvontaa. Tarkoitus oli kehittää toi-meksiantajalle kiinteistöhoidon sopimus- ja palvelukuvauspohjat, huoltokirja ja tehtävien valvontaan soveltuva osio.

Palvelun parantamiseksi luotiin kilpailuttamisesta sopimusaikaiseen toimintaan oma kiinteistöhoidon palvelusopimusmateriaali, joka sisälsi kiinteistöhoidon sopimus- ja palvelukuvauspohjat, huoltokirjan ja tehtävien valvontaan soveltuvan osion. Materiaali tehtiin tulostettavaan sähköiseen muotoon, että sen muokkaaminen on helppoa toimeksiantajan asiakkaiden palvelemiseksi.

Kiinteistöhoidon sopimusohjelman sisältöä kehitettiin helpottamaan kiinteistöhoidon palvelukuvausten päivittämistä sopimusaikana tilaajan halutessa palvelutason muutta-mista tai solmiessa erillissopimuksia muiden palveluntuottajien kanssa.

Palvelukuvauksien tarkennuksilla voidaan määritellä milloin sopimuksen edellyttämät työt on tehty, helpotetaan palvelukuvauksen mukaisten töiden valvontaa ja hyödynnetään huoltoyhtiöiden omia toiminnanohjausjärjestelmiä.

Työn tavoite parantaa asiakaspalvelua toteutui tehdyn materiaalin avulla, koska sähköi-nen aineisto kattaa koko kiinteistöhoidon sopimusprosessin kilpailutuksesta työn valvontaan ja mahdollistaa sen muokkaamisen toimeksiantajan asiakkaan tarpeisiin tarjouspyyntövaiheessa ja sopimusaikana. Ensimmäiset toimeksiantajan asiakkaiden ja palveluntuottajien palautteet ovat olleet myönteisiä. Erityisesti tehtävien suoritusajankohdista sopiminen on miellyttänyt kaikkia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste