Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Läsnäolosta sisällöntuotantoon : sosiaalisen median strategia Miesten kansalaistalo Mattilalle

Martti, Marja-Riitta (2015)

 
Avaa tiedosto
marja-riitta_martti.pdf (601.4Kt)
Lataukset: 


Martti, Marja-Riitta
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015052510075
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä selvitettiin Miesten kansalaistalo Mattilan työntekijöiden mielipiteitä ja toiveita Mattilan sosiaalisen median käytölle. Työntekijöiltä selvitettiin myös millaisia riskejä he näkevät sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyössä selvitettiin myös Mattilan resurssit sosiaalisen median käytölle. Tuloksena syntyi sosiaalisen median strategia Miesten kansalaistalo Mattilalle.

Tutkimusmenetelmänä oli teemahaastattelu. Tutkimuksessa haastateltiin kahta Mattilan työntekijää sekä entistä Mattilan työntekijää, joka nykyään toimii katto-organisaation järjestösihteerinä. Haastattelut nauhoitettiin ja litteroitiin.

Sosiaalisen median strategian mukaan Mattila käyttää kanavina Facebookia, Mattilan blogia sekä omaa Twitter-tiliään. Facebookissa viestitään pääosin kävijälähtöisesti ja pyritään tavoittamaan myös potentiaaliset Mattilassa kävijät, blogissa tuotetaan sisältöä sidosryhmille, kävijöille ja potentiaalisille kävijöille ja Twitterissä keskitytään verkostoitumiseen sidosryhmien kanssa. Sosiaalisen median strategia räätälöitiin Mattilalle haastattelujen ja tutkimuskirjallisuuden pohjalta. Myös kirjoittajan omia kokemuksia sosiaalisen median maailmasta hyödynnettiin strategiaa suunnitellessa. Strategia sisältää käytännön vinkkejä sosiaalisen median käyttöön sekä suunnitelman sosiaalisen median liikenteen seuraamisesta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste