Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Super Mukava -liikkeen digitaalisen näkyvyyden ja löydettävyyden kehittäminen

Jokipii, Katariina (2015)

 
Avaa tiedosto
Jokipii_Katariina.pdf (35.35Mt)
Lataukset: 


Jokipii, Katariina
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015052911262
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia Tampereella sijaitsevan Super Mukava -liikkeen digitaalista näkyvyyttä ja löydettävyyttä sekä etsiä uusia keinoja Super Mukavan digitaalisen markkinoinnin kehittämiseen. Työssä hyödynnetään monipuolisesti erilaisia tutkimusmenetelmiä, kuten palvelumuotoilun tarjoamia mahdollisuuksia tutkia digitaalisen näkyvyyden ja löydettävyyden roolia palvelun etenemisen aikana. Palvelumuotoilu tarjoaa ajankohtaisen ja käyttäjälähtöisen näkökulman lähestyä Super Mukavan digitaalisen markkinoinnin kehittämistä.

Työssä tutkitaan vaatetusalan yritysten hyödyntämiä digitaalisen markkinoinnin kanavia, kuten sosiaalista mediaa, sekä näiden kanavien merkitystä ja käyttöä yritysten toiminnassa. Työssä hyödynnetyt tutkimusmenetelmät, haastattelut, havainnointimenetelmät, benchmarking, dokumenttiaineistot sekä testiryhmä, toivat esille osa-alueita, joissa digitaalista markkinointia voitaisiin hyödyntää vielä monipuolisemmin Super Mukavan toiminnassa. Tarkoituksena oli löytää tutkimustuloksiin perustuvia ja Super Mukavalle sekä sen käyttäjäryhmälle sopivia digitaalisen markkinoinnin keinoja, jotka kehittävät liikkeen digitaalista näkyvyyttä ja löydettävyyttä.

Tutkimustulosten sekä teoriaosuuden perusteella Super Mukavalle määriteltiin tärkeimmät osa-alueet, jotka edistävät liikkeen digitaalista näkyvyyttä ja löydettävyyttä. Lopulliset kehittämiskeinot olivat sähköpostin välityksellä lähetettävän uutiskirjeen konseptin suunnittelu, Pinterest-tilin avaaminen, Twitterin aktivoiminen, Facebookin personalisointi sekä blogiyhteistyökampanjoiden ideointi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste