Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Avain Säästöpankin luottamushenkilöiden näkemykset pankin markkinointiviestinnästä

Mäkelä, Pauliina (2015)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
makela_pauliina.pdf (1.449Mt)
Lataukset: 


Mäkelä, Pauliina
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015111316410
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Avain Säästöpankille. Tavoitteena siinä oli tutkia Avain Säästöpankin luottamushenkilöiden käsityksiä pankin markkinointiviestinnästä ja sen kehittämisestä. Opinnäytetyön teoria käsittelee markkinointia: markkinointiajattelun kehittymistä ja palvelujen markkinoinnin kilpailukeinoja. Perinteinen markkinointiviestintä käsiteltiin tarkastelemalla markkinointiviestinnän keinoja, joita ovat henkilökohtainen myyntityö ja asiakaspalvelu, mainonta, menekinedistäminen sekä suhde- ja tiedotustoiminta. Työn keskeisenä tutkimusaiheena oli markkinointiviestinnän kehittäminen. Opinnäytetyö käsittelee verkkomarkkinointiviestintää markkinoinnin suunnittelun ja toteuttamisen kautta. Sosiaalinen media kuuluu olennaisena osana verkkomarkkinointiin. Opinnäytetyössä käsitellään Facebookin hyödyntämistä palvelujen markkinoinnissa pankin toiveiden mukaan.

Opinnäytetyön tutkimus tehtiin kvantitatiivisena eli määrällisenä tutkimuksena. Siinä kohderyhmäksi valittiin toimeksiantajan kanssa Avain Säästöpankin luottamushenkilöt, koska heidän mielipiteitään ei ollut aiemmin tutkittu. Aineisto kerättiin kyselylomakkeilla ja puhelinhaastatteluilla. Empiirisellä tutkimuksella haluttiin selvittää luottamushenkilöiden mielipiteitä pankin nykyisestä markkinointiviestinnästä ja sen kehittämisestä. Tutkimuksesta saadut tulokset analysoitiin SPSS-tilasto-ohjelmaa apuna käyttäen. Opinnäytetyön empiirinen osa on salattu, koska se oli pankin ehto toimeksiantoa suunniteltaessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste